توافقنامه سطح خدمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، با هدف تقویت زیر ساخت های ارتباطی خود با مراجعان ، تارنمایی را طراحی و در دسترس متقاضیان گرامی قرار داده است.
امکانات ویژه این تارنما عبارتست از :
1- امکان ثبت انتقاد و پیشنهاد 2- امکان ثبت سوال از طریق مراجعه به بخش ارسال پرسش 3- امکان ارائه نظرات از طریق مراجعه به بخش نظر سنجی
تلاش داریم در کوتاهترین زمان ممکن موارد مطرح شده شما از سوی متقاضی محترم توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده شود .
سایر خدمات تارنمای این اداره کل :
1- میز خدمت : در مسیر پاسخگویی تکریم و راهنمایی مراجعان در خصوص خدمت های الکترونیکی و غیر الکترونیکی اداره کل و میز خدمت پیش بینی شده است.
2- ارتباط با مدیر کل : جهت ارتباط با مدیر کل به قسمت ارتباط با مدیر کل و سایر حوزه ها به صفحه اطلاعات مدیران مرجعه فرمایید.
3- تماس با ما: در قسمت تماس با ما علاوه بر ارائه اطلاعات تماس واحدها و معاونت ها و شماره داخلی آنها ، شماره سامانه پیامکی، دورنگار، کد پستی و آدرس اداره کل در دسترس مراجعه کنندگان می باشد.
4- تماس با شهرستانها : جهت دریافت آدرس یا اطلاعات تماس با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها ی استان هرمزگان می توانید به بخش اطلاعات مدیران مراجعه فرمایید.
سعی داریم : تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنما بدون خروج از دسترس انجام شود یا در صورت ضرورت به روزهای آخر هفته موکول شود .
برای اطلاع یا اعلام هر گونه گزارش خطاهای فنی و غیر فنی از طریق شماره تماس : ۰۷۶۳۳۴۴۶۰۱۳ و پست الکترونیک : ravabet.hormozgan@farhangmail.ir با روابط عمومی اداره کل تماس حاصل فرمایید.
در ضمن ساعت کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
شنبه الی چهارشنبه ساعت 7:15 صبح الی 14:15
به جز پنجشنبه ها از ساعت 7:15 صبح الی 13:15
قابل توجه مراجعان محترم : تمامی خدمات اداره کل در حوزه صدور مجوز به صورت رایگان انجام می شود .