فرم پرسشنامه سنجش رضایت از ارباب رجوع پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات اطلاعات شخصی جنسیت: زن مرد * تحصیلات: دیپلم فوق دیپلم کارشناسی کارشناسی ارشد دکتری * شغل: برای دریافت چه خدمتی مراجعه کرده اید؟ تعداد دفعات مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر؟ 1- نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 2- نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 3- انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 4- نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 5- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمات خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 6- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهادهای شما خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 7- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 8- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 9- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 10- تعهد و پایبندی به سازمان ارائه خدمت در فرم *رسید خدمت* خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 11- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 12- نظم،ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 13- دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 14- ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه ،کارت ملی،ارائه چندباره اطلاعات )به واحدهای مختلف خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 15- احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد * 16- احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد *